[Nlnog] Nederlandse vertaling rfc 2119

Marco Hogewoning marcoh at marcoh.net
Fri Apr 10 13:15:33 UTC 2009

On 26 mrt 2009, at 22:33, Marco Davids wrote:

> Hier vast een informeel antwoord:

Het formele antwoord is toch wat lastiger, misschien moet je even
langs Rebecca lopen volgende week. Ik krijg zojuist voor de 3e keer
een mailtje dat er meer tijd nodig is om mijn vraag te beantwoorden.

In dan nu heel iets anders:

Het is 21 graden, de zon schijnt en het is tijd voor bier

Wanneer: 	Vrijdag 10 april 2009
Waar: 		Canvas (oude volkskrant gebouw)
Hoe laat:	na het werk (uurtje of half zes)

Ivm met mijn verjaardag zal het eerste rondje gratis zijn (het tweede
misschien ook wel :)

( http://www.canvasopde7e.nl/index.php?p=contact )

Groet,

MarcoH