[Nlnog] Atrivo/Intercage brandje naar ams-ix ?

Rejo Zenger nlnog at subs.krikkit.nl
Wed Sep 24 09:00:12 UTC 2008

++ 24/09/08 10:53 +0200 - Alex Bik:

>Dit is dezelfde discussie als destijds over Cyberangels. Depeeren heb je
>jezelf mee, dan ga je al die zooi over transit binnenkrijgen. Er zal
>altijd wel ergens een sukkel zijn die toch transit wil leveren aan dit
>soort clubs.

Misschien dat dat nu anders gaat, maar als ik het goed begreep was er
vorige week echt niemand meer die hun hoster, Intercage, van
connectivity wilde voorzien.

Zie <http://www.theregister.co.uk/2008/09/22/intercage_goes_dark/>.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>