[Nlnog] Atrivo/Intercage brandje naar ams-ix ?

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Wed Sep 24 07:54:25 UTC 2008

Hi!

> Lijkt erop de intercage brand is overgeslagen naar NL, een deel van de
> machines duikt nu op achter een ams-ix poort. Iemand die hier meer van
> weet, misschien zelfs ECATEL die iets kan toelichten ?

Wat me op niet verbaasd, kan iemand zich nog Iquarus herinneren? Ja daar
is ook en NL-NOG thread over geweest. Diezelfde meneer van Eeden zat daar
toen ook achter. En host nu kennelijk Atrivo. Ik vind dit meer dan toeval.

Zie ook:

http://www.nlnog.net/pipermail/nlnog/2006-March/001908.html

Uit de history:

person:         Reinier van Eeden
address:        Archangelkade 1-3
address:        1013 BE  Amsterdam
mnt-by:         IQARUS-MNT
e-mail:         r.eeden at nl.iqarus.com
phone:          +31 64 607 11 12
nic-hdl:        RvE16-RIPE
source:         RIPE # Filtered

Ze zaten destijds via Rokscom en KPN die ze toen beide depeered heeft. Ze
hosten detsijds -3- van de Rokso spammers en kennelijk hebben ze er niet
van geleerd of leverd het veel geld op want nu dus Atrivo ook.

Heel fijn, voorlopig denk ik dat ik de IP space van deze helden naar naar
interface 0 ga redirecten.

Zelfde meneer, zelfde hardcore spammers, waar ie toen ook aardig mee op
zijn bek geggaan is, probeerd het gewoon nog een keer. Rode vlag wat mij
betreft!

Bye,
Raymond.