[Nlnog] Mogelijke aanstaande delisting Online van de NLWhitelist

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Tue Oct 28 21:55:04 UTC 2008

Hi!

> smtp-7.orange.nl huist, hoe onlogisch ook, in Belgie. De beheerders van
> die machine zijn op de hoogte van hun listing.

Belgie? Volgens mij zit France Telecom al een tijdje in ... Frankrijk...
Lille.francetelecom.net :-) Whats in the name.

> Ik kan me de benieuwdheid voorstellen maar ik vind het niet aan mij om
> hier uitgebreid uit de doeken te doen wat daar aan de hand is. Ook
> gezien het publieke karakter van deze lijst. Mogelijk wil Online zelf
> laten weten hoe en wat, maar nogmaals vind ik dat niet aan mij om op
> straat te zetten.

http://online.gebruikers.eu/news.php?readmore=20

Reporting volume zal de komende dagen gaan afnemen. Iets met doorsturen
van mail -> Ziggo. Van paar honderd duizend mailboxen, en daarin ook
virussen. Omdat het ongescanned door gezet is.

Bye,
Raymond.