[Nlnog] Mogelijke aanstaande delisting Online van de NLWhitelist

Mark Schouten marks at bit.nl
Mon Oct 27 18:33:36 UTC 2008

Ola,

mijn excuses voor de late mail. Maandagmorgen is allang verstreken, maar
ik vind dat ik wel een aardige smoes heb. ;) (zie
http://max.prevented.net/).

On Fri, 2008-10-24 at 16:34 +0200, Mark Schouten wrote:

> Online heeft duidelijk laten merken de situatie serieus te nemen en
> wordt er hard gewerkt om de ontstane situatie te verhelpen.
>
> Maandagmorgen zal ik mij hier melden verdere informatie.

Online heeft het probleem kunnen localiseren en is met verschillende
partijen in hoog tempo aan het overleggen hoe dit probleem het beste op
te lossen is. Online heeft laten zien dat het wel degelijk een werkend
abuse-beleid heeft en dat ze zullen werken aan de communicatie om dit
aan de buitenwereld beter te laten zien.

De genoemde IP's van Online blijven dus op de NLWhitelist.

Nogmaals excuses voor mijn late reactie en dank voor de goeie acties van
Online.

--
Mark Schouten, Unix/NOC-engineer
BIT BV      | info at bit.nl | +31 318 648688