[Nlnog] Virbl toont nu ook meldingen van whitelisted hosts

Mark Schouten marks at bit.nl
Sat Oct 18 09:25:39 UTC 2008

Ola,

naar aanleiding van een 12000 meldingen van whitelisted hosts op Virbl
van een enkele partij die ik niet nader zal noemen, heb ik vanmorgen in
Virbl getyped dat meldingen van whitelisted hosts ook opgenomen worden
in de database.

Dat wil *niet* zeggen dat ze ook op de list terecht komen, maar *wel*
dat de evidence wordt opgeslagen en dat je in de login-area de evidence
ervan ook kunt zien.

Ik hoop dat men daarop ook actie gaat ondernemen zodat we steeds minder
meldingen zien van whitelisted hosts.

--
Mark Schouten, Unix/NOC-engineer
BIT BV      | info at bit.nl | +31 318 648688