[Nlnog] Mpls op evpn?

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Thu Mar 13 14:04:05 UTC 2008

Boudewijn,

Dank voor je inside info. Dat de NG dienst transparanter was/zou gaan
worden wist ik ja. Ik was een tijd krap jaar geleden op zoek naar een
dienst die mij een aanzienlijk (in de duizenden) aantal MAC adressen
zou toestaan aan weerszijde en toen werd me door de KPN product
manager al gewezen op het in ontwikkeling zijnde platform, ik meen op
basis van Alcatel spullen.

Ik heb de info doorgegeven aan de persoon die er om vroeg, ook zijn dank.

Arjan