[Nlnog] Rack @ SARA

Jan Hoogenboom jan at openpeering.nl
Mon Jan 7 16:58:58 UTC 2008

Hoi Alex en anderen,

> Een collega ISP die niet op nlnog-post zit is op zoek naar een (heel)
> rack op SARA (Amsterdam). Aangezien onze oproep via NLNOG de vorige keer
> ook de gewenste extra kastruimte opleverde bij deze nog een oproep:

> Wie heeft er op SARA een rack over waar hij vanaf wil?

Er schijnt een wachtlijst te zijn op SARA voor rackruimte.

Wij wachten al een maand of 6 op een extra rack... :-(

Je kunt je natuurlijk afvragen of vrij komende racks op volgorde van de
wachtlijst worden toegewezen of dat er nog andere argumenten zijn die
een rol spelen :-)
Of dat er gewoon maar heel sporadisch ruimte vrij komt.

Maar goed, ik sluit me graag aan bij Alex' verzoek: als er NOG iemand is
  die een heel (of in ons geval in ieder geval minimaal 15 HE) rackspace
op SARA over heeft, dan houdt ik me ook aanbevolen!

Groeten, Jan.

--
Jan Hoogenboom <jan at openpeering.nl>
Open Peering