[Nlnog] Taptrigger in EAP-TTLS omgeving

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Fri Feb 15 12:54:08 UTC 2008

Heren,

Is er iemand op de lijst die ervaring heeft met het implementeren van
de NBIP oplossing in een EAP-TTLS radius omgeving? Aangezien de te
tappen verbindingen geen vast IP adres hebben zal er een trigger
moeten plaatsvinden middels DHCP of Radius. Aangezien het MAC adres
kan wijzigen is Radius de aangewezen oplossing. Het probleem is alleen
dat in de outer authenticate geen valide username te vinden is, die
zit in de inner authenticate. Ik kan het verkeer dat naar de radius
doos gaat dus wel sniffen maar ik zie nooit de username voorbij
komen...

Arjan