[Nlnog] nieuwjaarsborrel ?

Erik Bais erik at bais.name
Wed Dec 10 10:16:22 UTC 2008

> Ohjee, gaan we filosofisch worden?

Beetje off-topic maar wel leuk ..

> Discussiestuk:
>
> Alles in het leven heeft een specifieke reden, die heb je alleen zelf
> niet altijd door.

Ik zou eerder zeggen:
Het is te makkelijk en te generaliserend om aan te nemen dat alles in het leven een reden heeft.
Soms zijn dingen zoals ze zijn of gebeuren zonder dat je daarzelf een reden voor heb of gegeven heb.

Wel is het zo dat de mensen beslissingen nemen waar ze zich niet altijd bewust van zijn of ze zijn zich niet bewust wat de uitkomst is van het wel of niet nemen van de beslissing.

In het kader waarom iemand naar Duitsland zou gaan ... Tja ... Does that really matter ?

Terug naar het echte topic:
Ik zal niet aanwezig zijn aangezien ik in Dubai verblijf tegenwoordig.

Erik