[Nlnog] nieuwjaarsborrel ?

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Wed Dec 10 10:09:54 UTC 2008

2008/12/10 Alex Bik <alex at bit.nl>:

> Ohjee, gaan we filosofisch worden?

maak me gek

> Discussiestuk:
>
> Alles in het leven heeft een specifieke reden, die heb je alleen zelf niet
> altijd door.

De vraag of alles een reden moet hebben is van een andere aard dan de
aanname dat alles wel een reden _heeft_.  Alles kan een reden hebben,
zonder de universele verplichting daartoe.

Maar op een ander meta-niveau zou ik geneigd zijn om jouw stelling te
beantwoorden met "doet het er toe of alles een reden heeft?"

a.