[Nlnog] Nieuwjaarsborrel 2007

Marco Hogewoning marcoh at marcoh.net
Tue Jan 2 11:02:03 UTC 2007

Voor wie ik nog niet op andere kanalen al gesproken heb, iedereen een
fantatisch 2007 enzo.

En het begint al bijna traditie te worden, nieuwjaar en dus tijd voor
een nieuwjaarsborrel :) Ome Niels en ik zaten te denken aan vrijdag 12
januari, als dat niet teveel conflicten oplevert met andere borrels.

Qua locatie hadden we bedacht om maar eens een 1000 meter op te schuiven
en Tara's op het Rokin met ons gezelschap op te zadelen.

Uw enthousiaste reacties kunt u kwijt op deze lijst, als je komt laat
het dan even aan mij weten, kan ik op tijd Tara bellen hoeveel ruimte we
gaan innemen en hoeveel bier ze moeten bestellen.

Oh en mocht je in het bezit zijn van een eigen budget danwel vriendjes
zijn met iemand die voor het marketing geld mag tekenen, sponsoring is
altijd welkom :)

Grtx,

MarcoH