[Nlnog] Junipers over

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Fri Nov 3 08:36:45 UTC 2006

Ik weet dat dit niet echt een verkoopkanaal is, maar ik probeer het toch
even :)
We hebben nogsteeds 2 Junipers over, en ik wilde even pijlen of er hier
toevallig mensen zijn die interesse hebben. Ze zijn helemaal OK, dus ze
kunnen zo in productie gebruikt worden. Misschien ook handig als lab
spullen. Het gaat om de volgende modellen:

- Juniper M10 (Euro 6250,-)
   - 2x AC power
   - RE met 768MB mem
   - FPC-E

- Juniper M5 (Euro 3750,-)
   - 2x AC power
   - RE met 768MB mem
   - FPC-E

Ze zien er ook gewoon nog als nieuw uit, en alle blankplates zijn nog
beschikbaar.

We hebben ook nog 2 4 poorts FE PICs over. Deze mogen weg voor 3250 euro
p/s.
Ook als je interesse hebt, en de prijs te hoog vind, mail me.

--
  /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->