[Nlnog] DNS software

Niels Bakker niels.bakker at ams-ix.net
Tue May 16 23:26:26 UTC 2006

Hoi Pim,

On 16 mei 2006, at 23:31, Pim van Pelt wrote:

> What's out there? What do you use? How many queries/second?

PowerDNS schijnt best hard te gaan.  Enkele collega's van je op deze
lijst zijn reeds over, naast een mooie lijst grotere ondernemingen
uit het buitenland.

Ik weet niet of het harder gaat dan djbdns aangezien dat wel erg
`lean and mean' is, dus misschien heb je meer aan een Alteon of twee...

Voor mij specifiek mist PowerDNS "views", maar dat schijnt nog niet
triviaal te implementeren te zijn.  Voor de rest voldoet het volgens
mij wel aan je eisen.

Vind ahu op IRCnet, OFTC of freenode.

Groeten,
--
Niels Bakker                                      Tel: +31 205 141 716
Amsterdam Internet Exchange                    Mobile: +31 651 902 772
http://www.ams-ix.net/                 E-mail: Niels.Bakker at ams-ix.net