[Nlnog] Wie kan een fiber leverancier aanbevelen ?

Pim van Pelt pim at bit.nl
Thu May 11 12:28:02 UTC 2006

On Thu, May 11, 2006 at 02:21:09PM +0200, Henk Steenman wrote:

> patch kabels en distributie kabel (meestal met 8 fibers daarin)
Dit soort van kabel hebben we meestal wanneer wij lengtes op voorhand
aanleggen [dit lijkt me meer in lijn met amsix bedoelingen] - we laten
dat doen door Optical53 uit Ede. Die last ze op lengte en maakt
ODFs voor ons - zei het in kleine hoeveelheden. Zeer tevreden over.

> En ben je daar tevreden over ?
Beiden leveren maat-lengtes met <1wk levertijd. Imtech doet voor ons ook
het grotere spul, dus mogelijk rennen ze voor ons harder. Kannegieter
levert ook prima, maar meestal zijn bij ons de aantallen in de orde
grootte tientallen per kwartaal, dus redelijk laag volume lijkt me.

> Data Connections
Never heard of :) but thanks for sharing.

BIT BV / Ing P.B. van Pelt
PBVP1-RIPE (PGPKEY-4DCA7E5E)