[Nlnog] Cisco 3845 huur tips

Robert van der Meulen nlnog at wiretrip.org
Tue Jul 25 08:00:40 UTC 2006

All,

Voor m'n werkgever ben ik bezig met 'n project, waarbij we een stapeltje
servers en een stel verbindingen tijdelijk moeten verplaatsen naar een ander
datacenter.
Hiervoor hebben we - voor de periode van 1.5 tot 2.5 maand - een extra
router nodig.

Het gaat om het volgende (exacte) model:
CISCO3845 3845 w/AC PWR, 2GE, 1SFP, 4NME, 4HWIC, IP Base, 64F/256D
PWR-3845-AC/2 Cisco3845 redundant AC power supply
NM-1A-OC3-POM ATM OC3 module with single POM (SFP) slot
SFP-OC3-IR1 OC3/STM1 SFP, Single-mode fiber, Intermediate Reach

Heeft iemand tips voor 'n leverancier die zo'n ding kan verhuren voor de
periode van 1.5 maand, met optionele verlenging van 'n extra maand?
Als de tarieven goed zijn, is 'voor de zekerheid' gewoon 2.5 maand huren ook
een optie.

We hebben deze vraag uitgezet bij een leverancier van dit soort zaken, maar
kregen een behoorlijk hoge quote terug, dus ik wil even kijken naar
alternatieven.

Input welkom; indien off-list, stuur ik 'n samenvattingkje terug.

Groetjes,
    Robert
--
    '-.' oo '.-' Holy Jesus! What are these goddamn animals?!