[Nlnog] spam / geen spam?

Paul Wouters paul at xtdnet.nl
Fri Feb 10 21:25:44 UTC 2006

On Fri, 10 Feb 2006, Arjan van der Oest wrote:

> Je bedoelt dat je de Algemene Voorwaarden niet (goed) gelezen had of althans
> akkoord bent gegaan zonder te beseffen waarmee je akkoord bent gegaan?

Je bent aan het trollen ofzo?

Zoals ik duidelijk aangaf, is er geen enkele ISP die die clausule niet
heeft. Ja ik heb er toen naar gezocht. Ja ik heb open kaart gespeeld bij
Priority (toen nog Cignal) en verteld dat ik xenu.net als klant had en dat
er gezeik zou komen. Ja ik heb 30 veranderingen akkoord gekregen in hun
"internatinaal gebruikte" contract. Er had er op 31 gevraagd. Daar gingen
3 conference calls over twee weken aan vooraf met hun legale tak in de VS.

Begrijp je nu misschien eindelijk waarom ik zo tegen die clausule aan
het strijden ben? Ik zag het aankomen, ik was eerlijk, en toch op die
manier afgesloten.

JE HEBT GEEN KEUZE!

Paul Wouters
Xtended Internet
--
Broerdijk 27			Postbus 170		Tel: 31-24-360 39 19
6523 GM Nijmegen		6500 AD Nijmegen	Fax: 31-24-360 19 99
The Netherlands			The Netherlands		info at xtdnet.nl