[Nlnog] spam / geen spam?

Alex Bik alex at bit.nl
Fri Feb 10 17:54:55 UTC 2006

On Fri, 10 Feb 2006, Paul Wouters wrote:

> Je bent dus ook voor snelheidsbegrensers op autos? Wellicht een navigatie

Nee, want dat is heel iets anders. Als ik dat terugvertaal zou dat een
systeem inhouden wat het onmgelijk maakt om 'dingen die niet kunnen' te
uploaden.

> *buzzer* Het opstellen van je eigen regels in aanvulling op wettelijke
> regels maakt je juist WEL partij, want de procedure en logica van
> waarom je behalve wettelijke regels, ook nog eigen regels hebt, is
> subjectief en zul je (gerehctelijk) op kunnen worden aangesproken door
> een partij.

Als die regels vooraf duidelijk zijn voor klanten, kunnen ze kiezen om
(onder andere op basis daarvan) wel of geen zaken met je te doen. Dat is
heel wat anders dan de regels opstellen of veranderen nadat het contract
al getekend is.

Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE