[Nlnog] spam / geen spam?

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Fri Feb 10 10:49:47 UTC 2006

On Fri, 10 Feb 2006, Alex Bik wrote:

> Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar niet in mijn mail iig.

Het was een vraag. Jij stelt dat je je als ISP wenst te ontrekken aan een
conflict situatie en dat OF de overheid het moet regelen OF de partijen
die het conflict met elkaar hebben. Ik vraag derhalve of de ISP geen
morele verplichtingen kent in bepaalde situaties?

Laat maar, je bent het niet met me eens, dat respecteer ik :)

arjan