[Nlnog] spam / geen spam?

Rejo Zenger nlnog at subs.krikkit.nl
Fri Feb 10 09:19:12 UTC 2006

++ 10/02/06 00:22 +0100 - Paul Wouters:

>Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie liever 1 wet die duidelijk is wat
>betreft rechten en plichten, dan dat elke ISP zijn eigen rechter gaat
>spelen met eigen regels. En ik weet er alles van, als mensen zich nog
[...]

Ik denk dat de wet daarin vrij duidelijk is: je hebt het recht om je
eigen aanvullende voorwaarden op te stellen en te handhaven als ISP. Is
daarover onduidelijkheid, dan zal de rechter een uitspraak doen, met de
wet als basis (waarin dingen zijn vastgelegd wat je als ISP al dan niet
aanvullend kunt vastleggen in je overeenkomsten en hoe je dat als ISP
mag handhaven). Ik zie het probleem niet zo. Niet op dit punt tenminste.

--
Rejo Zenger <rejo at zenger.nl> https://rejo.zenger.nl