[Nlnog] spam / geen spam?

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Fri Feb 10 08:34:54 UTC 2006

On Fri, 10 Feb 2006, Alex Bik wrote:

> Alleen maar daarom ja.

-snippy-

> Kinderporno zal, als zich dat voordoet, door BIT worden verwijderd.

Dus je hebt selectief boodschap aan de boodschap?

Overigens zijn kinderporno en spam in deze slechts voorbeelden, ik ben er
zeker van dat ik nog wel een paar voorbeelden kan noemen waarin een
significante groep lezers van de list zou ingrijpen en wel degelijk
boodschap aan de boodschap zou hebben. Vandaar mijn opmerking met
betrekking tot het nakraaien: ik vind de kreet een beetje populistisch en
erg 20ste eeuw. Maar ymmv, vergeef mijn gestamp met mijn poezelige maat 45
op uw tenen.

arjan