[Nlnog] spam / geen spam?

Paul Wouters paul at xtdnet.nl
Thu Feb 9 23:22:02 UTC 2006

On Thu, 9 Feb 2006, Rejo Zenger wrote:

> Dat de wet iets niet verbied (of zelfs expliciet toestaat) is inderdaad
> niet een argument om dat als bedrijf te tolereren.

Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie liever 1 wet die duidelijk is wat
betreft rechten en plichten, dan dat elke ISP zijn eigen rechter gaat
spelen met eigen regels. En ik weet er alles van, als mensen zich nog
de leuke ISP Priority Telecom herinneren die Xtended Internet "zonder
reden"[1] afsloten.

ISPs als rechters.... no thanks.

Paul
[1] PT zei nog wel in de eenzijdige opzegging dat het in elk geval NIETS
     met het hosten van http://xenu.net/ te maken had[2]
[2] Xtdnet was de enige klant die 'zonder reden afgesloten werd.