NLNOG end-of-the-year borrel (TM) (R) [was: Re: [Nlnog] [mford213 at gmail.com: Care2 E-Card from Mark Ford]]

Frans ter Borg frans at quanza.net
Wed Nov 9 19:43:24 UTC 2005

On Wed, 9 Nov 2005, Miquel van Smoorenburg wrote:

> Hee ja, goed plan. Ik ben ook voor donderdag 1 december. 2005. Idd
> moeten we nog even kijken naar de lokatie, ergens anders is misschien
> ook wel eens leuk. Maar er zijn genoeg mensen die dat beter weten dan
> ik.

Gezelligheid. Ik heb de bijeenkomst in de Bekeerde Suster volgens mij
moeten missen. Als we met z'n drieen blijven, dan kunnen we ook wel naar
een kroeg zonder 'zaaltje' gaan.... bijv. Cuba op de Nieuwmarkt, Van Daele
op de hoek van de Paleisstraat en de Nieuwezijds Voorburgwal (erg klein),
De Beiaard op het Spui of iets in die richting...

Groeten,

Frans