[Nlnog] [mford213 at gmail.com: Care2 E-Card from Mark Ford]

Marco Hogewoning marcoh at marcoh.net
Mon Nov 7 13:27:49 UTC 2005

On Mon, Nov 07, 2005 at 02:02:23PM +0100, Sabri Berisha wrote:
> Als jij vind dat ik een clueloze rukker bent mag je me dat ook gewoon in
> mn gezicht zeggen. Ik ben nog niet zo'n joegoslaaf dat ik je gelijk
> doodschiet als je mij niet aardig vind.

Nouja, als je je zelf al afvraagd of het niet heel erg offtopic is, zou
je het ook niet kunnen posten. Voor je het weer hebben we hier straks
ook zo'n enthousiaste die ieder perbericht naar de lijst post.

De rest was slechts 'Human interest' en zeker niet bedoeld om
geslachtsdelen te vergelijken.

MarcoH