[Nlnog] normaal?

Raymond Garnier raymond at garnierprojects.com
Tue May 31 18:00:48 UTC 2005

Ik denk dat iedereen hier eenduidig een antwoord kan geven, het is niet
normaal dat mensen aan je spullen zitten. Al weet ik dat er meer mensen
in deze wereld rondlopen die dat wel normaal achten.

Een bewegingsmelder applicatie doet trouwens wonderen, die slaat
namelijk de beelden op als er iemand in de buurt is, dan is het
eenvoudig actie ondernemen als er iets zich voordoet.

Groet Raymond