[Nlnog] normaal?

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Tue May 31 17:24:21 UTC 2005

On Tue, May 31, 2005 at 07:11:47PM +0200, Jan Meijer wrote:

> Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je Sales folks in de gaten wilt
> houden ('t zijn net advocaten, geef ze een vinger.....), maar wellicht
> weten de Sales folks niet dat hun gedragingen permanent zichtbaar zijn?

Dat valt denk ik onder de categorie uit de hand gelopen hobby. Op een
gegeven moment was alles gewoon gecamd. Persoonlijk heb ik daar geen
problemen mee.

> Kantoor Kelvinstr 67 cams had ik 't dan ook over.  Colocams is weer wat
> anders en daar heb je -natuurlijk- gelijk.  Hoewel ik vermoedelijk ervoor
> gekozen had die cams niet world-viewable te laten zijn.  En daar he'k een
> reden voor maar ik vrees dat ik weer zou moeten beginnen met roken als ik
> me die reden nu wil kunnen herinneren.

World viewable of niet, apparatuur van je klanten kapotmeppen is een
niet-zo-diplomatieke actie. Of zoals JPB het zou zeggen:

"Ik denk dat we in deze kwestie de noodzaak moeten kunnen inzien om de
discussie over de normen en waarden met betrekking tot het behandelen
van apparatuur van derden nogmaals te herzien met als doel het bereiken
van een optimale werkomgeving voor klant en provider".

:)

--
Sabri Berisha,
Juniper Certified - JNCIA #747	| Cisco Certified - CCNA