[Nlnog] normaal?

Jan Meijer jan.meijer at surfnet.nl
Tue May 31 17:11:47 UTC 2005

On Tue, 31 May 2005, Sabri Berisha wrote:

> Privacy heb je thuis. Een wegwerker vraagt toch ook niet om een zwart
> scherm? Ik vind het niet meer dan normaal dat een klant z'n apparatuur
> in de gaten wil houden...

Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je Sales folks in de gaten wilt
houden ('t zijn net advocaten, geef ze een vinger.....), maar wellicht
weten de Sales folks niet dat hun gedragingen permanent zichtbaar zijn?

Kantoor Kelvinstr 67 cams had ik 't dan ook over.  Colocams is weer wat
anders en daar heb je -natuurlijk- gelijk.  Hoewel ik vermoedelijk ervoor
gekozen had die cams niet world-viewable te laten zijn.  En daar he'k een
reden voor maar ik vrees dat ik weer zou moeten beginnen met roken als ik
me die reden nu wil kunnen herinneren.

Jan

--
http://www.surfnet.nl/organisatie/jame