[Nlnog] remote powerswitches

Alex Bik alex at bit.nl
Thu Jun 9 20:59:32 UTC 2005

On Thu, 9 Jun 2005, Raymond Garnier wrote:

> He chagrijn:)

Ja, jouw flamebaits halen altijd weer het beste in me boven.

> Kom zelf eens met een nuttig antwoord. Heb net 3 opties aangeraden.

Het zal je misschien ontgaan zijn, maar ik _gaf_ een nuttig antwoord.

> Ben blij dat jij zo intelligent bent en altijd alleen maar commentaar op
> mij weet te geven, maar een degelijk antwoord op de vragen die de mensen
> posten is te moeilijk voor je.

Lezen, Garnier. Lezen.

Gewoon antwoord geven op vragen van mensen in plaats van het roepen van
nutteloze crap als 'gooi je router maar weg' heeft overigens niet zo gek
veel met intelligentie te maken.

--
Met vriendelijke groet,
Alex Bik,