[Nlnog] Fiberparty

Alex Bik alex at bit.nl
Sat Jul 9 12:38:02 UTC 2005

On Fri, 8 Jul 2005, Arien Vijn wrote:

> Grote kans dat deze discussie al gevoerd is maar is dat handiger dan
> andersom? Dus vanaf het WTH-terrein aan het spoor naar Essent-kast.

Ik denk dat Pim vooral in figuurlijke zin sprak, we beginnen net aan de
westkant van de eindhovenseweg, daarvandaan rollen we hem af richting
het terrein en dan prikken we het laatste stukje onder de weg door.

Hetzelfde doen we bij het spoor aan de andere kant. We hebben twee
rollen, eentje van 1200 meter en eentje van 1800 meter.

Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE