[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel

Alex Bik alex at bit.nl
Sun Jan 9 14:04:52 UTC 2005

On Sat, 8 Jan 2005, Raymond Garnier wrote:

> Naar mijn mening heeft dat meer effect dan het onderling openen van
> ene website welke niet wordt gedeeld met de regering.

Naar aanleiding van bewaarplicht.nl heeft Donner al enkele vragen moeten
beantwoorden. Bovendien wordt de uitslag aankomende week meegedeeld aan
de alle kamerleden, van zowel de 1e als de 2e kamer.

> Het is niet persoonlijk bedoelt maar vaak hebben de openlijke
> discussies op de logs geen effecten in de beleidssfeer.

Ik weet niet hoe ik dit persoonlijk zo moeten opvatten, want ik hou me
niet bezig met logs.

Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE