[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel

Raymond Garnier raymond at garnierprojects.com
Sat Jan 8 20:20:32 UTC 2005

Ik verzet mij door direct contact te hebben met diverse politici welke vragen stellen in de kamer, danwel in de partijen dit ter discussie stellen.

Naar mijn mening heeft dat meer effect dan het onderling openen van ene website welke niet wordt gedeeld met de regering.

Het oppakken van Eric de vogt is zo'n voorbeeld, zonder de inzet van ons en een aantal belangrijke personen in de partijen was er nu niemand opgepakt.

Het begint allemaal bij de beleidsbepalers dus die cd's afgeven is een mooi fysiek bewijs om te laten zien wat de praktische effecten zijn, wat misschien wat mensen wakker schud.

Het is niet persoonlijk bedoelt maar vaak hebben de openlijke discussies op de logs geen effecten in de beleidssfeer.

Groet
Raymond