[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel

Raymond Garnier raymond at garnierprojects.com
Sat Jan 8 10:31:43 UTC 2005

inderdaad tera:) anders lag er een grote berg tuinaarde in mijn tuin:)

Ik snap europa, maar daar zijn we toch voorzitter of lees ik de krant niet goed.

Het heeft weinig nut te bewaren wat met wat praat daar je daar geen terroristische info mee achterhaald

Gaat toch echt om inhoud.

A1 was degene die de boete kreeg daar ze niet aftap gereed zijn

Raymond