[Nlnog] Actie (Was: NLNOG Nieuwjaarsborrel)

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Fri Jan 7 23:41:58 UTC 2005

On Jan 7, 2005, at 11:12 PM, synssans wrote:

> Het idee is nog helemaal zo gek niet; die stapels cd kun je gewoon
> aanbieden
> bij de postkamer van de tweede kamer.

Nou het moet meer zijn dan het volplempen op de postkamer. Het moet wel
opvallen in de media. En al doe je alles perfect het zal (terecht) niet
opvallen met zo'n ramp als in Azi?.

> Wat mij betreft is het wel een leuk idee om mee verder te gaan!

Eerst maar eens kijken of meer mensen het iets vinden. Als dat het
geval is moet er heel wat werk worden verzet om een dergelijke actie
goed op rails te zetten. Dat omvat veel meer dan stapels glimmende
ronde schijfjes.

Bovendien weet ik eigenlijk niet hoe het nu staat met de besluitvorming
rond dit onzalige idee. Heeft het nog zin om zoiets te doen?

Arien