[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel

Raymond Garnier raymond at garnierprojects.com
Fri Jan 7 21:56:07 UTC 2005

Allemaal de beste wensen voor 2005:) beetje laat maar ach we waren een
beetje druk met ons radio555 spelletje.

Nu heb ik een vraag, wie weet waar wij onze data archivering kunnen
laten:) we hebben nu 267Terra aan data verstookt op 1 dag en die leuke
regering wil eigenlijk dat we dat opslaan.

Gewoon alle 45000 dvd;s maar even dumpen op het plein van de binnenhof,
als er een leverancier is die ze kan leveren tenminste.

In een melige bui:)
Groet,
Raymond