[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel

Niels Raijer niels at fusix.nl
Thu Jan 6 10:12:28 UTC 2005

Netwerkcollega's,

Zo met de aanvang van het nieuwe jaar leek het Erik Bos en mijzelf een
aardig idee om eens een NLNOG Nieuwjaarsborrel te houden. Daar kunnen we
elkaar dan ook eens IRL een goed 2005 wensen onder het genot van een of
meerdere consumpties naar keuze.

Als datum hiervoor hebben we donderdag 13 januari a.s. geprikt en de
locatie is Amsterdamse Bierbrouwerij "De Bekeerde Suster",
Kloveniersburgwal 6-8, Amsterdam; dat is vlakbij de Nieuwmarkt.

Ik heb voor een groep van een bepaalde grootte gereserveerd op mijn naam
vanaf een uur of zes; ze willen het wel graag weten als het aantal mensen
dramatisch afwijkt van mijn schatting, dus als je van plan bent om er te
zijn, laat het mij <niels at fusix.nl> en/of Erik <erik at xs4all.net> dan even
weten.

Tot dan!
--
Niels Raijer           |              "I wanted to concatenate
niels at fusix.nl         |                the paper with the pen