[Nlnog] spam / geen spam?

Jan Meijer jan.meijer at surfnet.nl
Sun Dec 4 14:34:37 UTC 2005

On Sun, 4 Dec 2005, Rejo Zenger wrote:

> Maar goed, zoals ik al zei, ik vind dit erg. Erg triest.

Mijn ervaring (eigen meldingen, gesprekken met abuse handlers of hen die
daar op strategisch niveau voor verantwoordelijk zijn) is dat een en ander
nogal eens ingegeven wordt door de berg aan meldingen, waarvoor vervolgens
een te inflexibel afhandelingsproces gedefinieerd wordt dat geen
onderscheid maakt tussen hen *met* clue (tm) en hen *zonder* clue (tm).
En hen *met* clue dus ook dezelfde responses geeft als hen zonder clue.
Quite unpractical.

Jan