[Nlnog] Rackmount kits

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Wed Aug 10 13:33:42 UTC 2005

On Wed, 10 Aug 2005, Henry Verbeek wrote:

> Ik heb ondertussen al heel wat rackmount kits aangepast voor onze klanten
> en in kan je vertellen dat als een klant een heel rack afneemt hij dit
> zeker geen bezwaar vind.
> Je kunt nu namelijk 3 legborden kwijt in 1U waar je er normaal 3 voor
> nodig had.

Heh, nee, klanten die hele racks afnemen zijn het probleem ook niet, die
mogen zelf uitzoeken wat ze in het rack doen. Wat mij betreft stapelen ze
alle servers op elkaar in de kast, zolang ze maar niet gaan zeuren dat ze
de onderste server er niet meer uitkrijgen :)
Het probleem begint pas (en ik neem aan dat marcoh dat bedoelt) bij
klanten die losse colocatie afnemen (vaak 1 of 2U), waarbij ze vergeten
zijn een railkit te bestellen, of de railkit past niet.
Dan moeten ze bij ons dus een extra U afnemen voor een plankje, en dat is
vaak wel een extra drive om toch iets goeds te regelen.

--
  /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->