[Nlnog] Rackmount kits

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Tue Aug 9 15:57:04 UTC 2005

On Tue, 9 Aug 2005, MarcoH wrote:

> Aangezien we het gezeur met rackmount kits zat zijn, zoals klanten die een niet
> passende set hebben, iedere vendor een ander type, enzo. Ben ik met een
> leverancier bezig om iets generiekers te maken.

Hier hebben we dan een vrij simpele regel, heb je geen railkit, dan kost
het je een extra U colocatie. Het plankje betalen wij dan.

> Ik heb nu een aanbieding liggen om een berg plaatstaal om te vormen in
> rackmount kits, maar net zoals altijd hoe meer we er 1 keer kunnen laten
> fabrieken, hoe goedkoper het wordt.
> Mochten er nog mensen zijn die interesse hebben, neem even contact op met
> me.

Tuurlijk, ik vraag me alleen af hoe je dat dan wil gaan bevestigen aan de
servers.

--
  /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->