[Nlnog] bye

Maurice Sienema sienema at io.nl
Tue Sep 28 17:05:27 UTC 2004

> Ik begin het allemaal een beetje beu te worden, ik wens jullie allemaal
> veel plezier verder zonder mij. Ik heb geen zin om m'n goeie humeur keer
> op keer te laten vergallen door lange tenen, betwetertjes en mensen die er
> alleen maar op uit zijn om elkaar op de vingers te tikken.

Arjan,

Ik vind deze reactie ook wat overtrokken, en techies staan over al het
algemeen niet bekend om hun genuanceerde uitspraken. In je postings in
nl.internet.providers zag ik je ook vaak flink van leer trekken qua
uitspraken, daarom verbaasd me deze reactie. Ik zou het dan ook jammer
vinden om jou (on)genuanceerde uitspraken te moeten missen.

Maurice