[Nlnog] HP Procurve / Cisco Catalyst

Maurice Sienema sienema at io.nl
Tue Sep 28 17:05:12 UTC 2004

> Nou lijkt het probleem
> inderdaad verdwenen nu ik de cisco poort op auto heb staan, maar ik ben
> hier verre van gelukkig mee.

Dit is inderdaad ook de instelling die ik gebruik ( cat5509 + HP2524 ), en
met een Foundry BI+HP4000 heb ik precies het zelfde, gewoon de HP op
full/100 zetten de andere kant op auto laten staan, maar moet inderdaad
toegeven dat dit niet echt gewenst is.

> Iemand ervaring hiermee en in het bijzonder met andere
> oplossingen/workarounds dan bovengenoemde en het compleet ditchen van de
> mixed-vendor setup?

Ik heb geen oplossing voor je, maar gedeelde smart is halve smart :)

Maurice