[Nlnog] HP Procurve / Cisco Catalyst

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Tue Sep 28 14:04:20 UTC 2004

> -snip-

> Nee niet echt.

Je hebt nog nooit last gehad van incomplete informatie bij foutzoeken ?

> Ik stel dat de 29xx serie geen auto-MDX feature heeft en Niels gaat aan
> mij vragen welk model uit de serie ik bedoel. Dat is niet relevant, tenzij
> een van de modellen uit de serie _wel_ auto-MDX doet.

En zelfs met de aanname dat Niels' commentaar zo beperkt opgevat moet worden
(alleen slaand op auto-MDX voor 29xx, in plaats van op het gebrek aan
informatie bij het bugrapport in het algemeen) is het inderdaad relevant.

Binnen 29xx supporten 2940 en 2970 series auto-mdx .

http://www.cisco.com/warp/public/473/3.html#appc

Er is een reden waarom 'show tech' (en equivalenten) is uitgevonden.

Boudewijn