[Nlnog] HP Procurve / Cisco Catalyst

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Tue Sep 28 10:09:03 UTC 2004

On 28-sep-04, at 11:50AM, Arjan wrote:

> Het betreft een Procurve HP 2524. Ik heb begrepen dat dat inderdaad
> het geval is. Wat moet je handmatig aanpassen, de MDX config of de
> speed/duplex config?

Allemaal. Zonder autoneg worden deze settings niet onderhandeld. Maar
omdat de andere kant dat sowieso niet doet voor de media zou de
ProCurve eigenlijk gewoon in MDIX terecht moeten komen. Mogelijk gaat
dat niet helemaal goed. Ehm... vanzelfsprekend moet je in zo'n geval
wel een cross-over kabel gebruiken.

Arien