[Nlnog] Read-only list en archieven

Niels Raijer niels at fusix.nl
Wed Sep 1 09:09:01 UTC 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 10:51:51AM +0200, Erik Bais wrote:

> Gaarne zou ik van de beheerders een voorstel willen zien wanneer we nu eens
> EINDELIJK een charter gaan bespreken en opzetten.

Eerlijk gezegd heeft die taak altijd bij mij en MarcoH als 'bedenkers'
(nou ja, nanog-naapers) van deze lijst gelegen en heb ik er nooit voldoende
aandacht aan besteed om die charter op te stellen. Daarvoor mijn excuses.
Discussies als die van de afgelopen dagen waren dan waarschijnlijk niet
nodig geweest.

Zal ik alsnog een poging wagen een charter in elkaar te zetten en ter
discussie naar deze lijst te sturen?
--
Niels Raijer           |              "I wanted to concatenate
niels at fusix.nl         |                the paper with the pen