[Nlnog] Read-only list en archieven

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Wed Sep 1 08:16:55 UTC 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 06:18:07AM +0200, Arien Vijn wrote:

Hi,

Als ik zo vrij mag zijn; ik zou het niet op prijs stellen wanneer
private mail op deze lijst komt. Als Arjan een prive mailtje stuurt, hou
het ook prive? :)

> Maar ik kan best leven met een gesloten lijst, ook al vind ik het
> volstrekt onzinnig, dus daar ligt het echt niet aan.

Tsja. We kunnen dus 2 dingen doen. Deze lijst beschouwen als insecure
lijst en de 'incrowd'-achtige dingen alsnog via een lange Bcc: header
versturen of de nlnog-lijst securen. Mijn voorkeur gaat uit naar een
gesloten lijst; maar gezien de hoeveelheid mensen er op (in elk geval
onbekenden voor mij) beschouw ik het voorlopig maar als insecure :-)

--
Sabri, "I route, therefore you are"

Bescherm de digitale burgerrechten: http://www.bof.nl/donateur.html