[Nlnog] Read-only list en archieven

Siong Han shan at next-element.nl
Wed Sep 1 07:32:14 UTC 2004

> Kan best wezen. Bij de oprichting dacht men daar anders over. Nogmaals,
> bijna twee jaar lang is dit nooit een punt geweest. Terwijl toch
> iedereen die homepage gezien heeft...

er was geen discussie. Het ging van:

X changed topic to gesloten lijst ja/nee 1:0

/topic gesloten lijst ja/nee 1:0
Siong changed topic too gesloten lijst ja/nee 1:1

en verder de BOFH heeft ALTIJD gelijk! (in mijn optiek)

Hierbij stel ik dus de BOFH voor om iemand *evt* aan te wijzen voor de
mailpoll. Mocht de BOFH hier prijs op stellen.

btw: Ik wil dit best wel op me nemen en de positieve en negatieve
punten hiervan verzamelen. Dan maak ik hier een anoniem overzichtje
van..... Jajajaja eenoverzicht op een website of anders via de
nlnog-mailinglist.

En evt een bijeenkomst ergens om over de totaaluitkomst te praten. Ik
kan vast wel ergens exclusief een cafe regelen met lekker eten en zo
om dit voor elkaar te krijgen.

highest regards,
--
Siong Han