[Nlnog] Virussen

Alex Bik alex at bit.nl
Fri May 21 07:57:25 UTC 2004

On Fri, 21 May 2004, Arjan wrote:

> Hm. Mijn persoonlijke mening is dat een virus infectie niet onder 'abuse'
> hoort.

Daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat dat absoluut wel abuse is.

> Daarbij kan je dan 2 FTE erbij gaan nemen puur en alleen om dit
> soort gevalletjes af te handelen.

If that's what it takes, then that's what it takes. Je zou het
natuurlijk ook slimmer op kunnen lossen.

> Als laatste is het symptoombestrijding, geen genezing van de oorzaak.
> Dweilen met de kraan open, zogezegd.

Hozen met de kraan open zou ik het willen noemen. Als we met z'n allen
hozen, valt het nog wel mee. Als we het niet doen, zijn we straks met
z'n allen verzopen voor we aan hozen toe komen.

Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE