[Nlnog] VIRBL

Teun Vink teun at luna.nl
Mon May 3 19:48:38 UTC 2004

On Monday, May 03, 2004 9:37 PM [GMT+1=CET],
Alex Bik <alex at bit.nl> wrote:

> Hi Guys,
>
> Ik hebben wat bedacht tijdens RIPE-48 (ja, op de eerste dag al!) :)
>
> Check dit en shoot:
>
> http://virbl.bit.nl/

heyhey,

Word ik nu geblacklist als ik je een EICAR stuur? ;-)

Een andere belangrijke vraag (naast die je al noemt op je site) is denk ik
hoe je om wilt gaan met die data: kun je _alle_ mail van iemand weigeren
omdat hij geinfecteerd is met een virus? In sommige gevallen wel denk ik
gezien de agressieviteit van sommige virussen, maar in andere gevallen is
het misschien wat twijfelachtiger.

Ik vind het zeker wel een interessant project verder... mocht je data nodig
hebben, dan heb ik ook nog wel eea voor je denk ik.

groetjes,

Teun Vink
Luna.nl