[Nlnog] 21T online storage

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Thu Mar 25 21:55:14 UTC 2004

> Tja, categorie inkoppers...
>
> http://www.netapp.com/products/filer/product_info.html

Kijkend naar die pagina is hier NetApp m.i. niet eens de eerste inkopper,
als Arjan wil *beginnen* met 21T en Scalable met hoofdletter S zoekt.
[Alleen 980c gaat tot 64T; Een plafond bij een factor 3, en een single
volume limiet op 16T is voor sommige toepassingen misschien aan de krappe
kant]

> Arjan, is dit inderdaad de (prijs)categorie die je zoekt?

Maar EMC (en NetApp) zitten inderdaad in een heel andere (prijs)categorie
dan een berg 3Ware kaarten in, en disken aan een stel Linux/*BSD bakken
hangen...

Boudewijn