[Nlnog] ... Wordt gezocht ... Charter ...

Erik Bais erik at is.nl
Tue Mar 9 19:34:54 UTC 2004

Aangezien het geheel qua topic geheel ontspoort is ...

Was :  Personeel gezocht,
werd : Geen personeels advertenties hier..
Werd : we hebben geen charter die dat verbied, wellicht meer na nanog kijken
??
Werd : Gezocht organisator voor NLNOG event ..

Denk ik dat het handig is als we een aantal dingen qua events op een rijtje
zetten ..  ( ISP Karting en Megabit )

Een aantal vrijwilligers ( liefst niet al te timide ) vragen om een biertje
te gaan drinken in een nader te benoemen kroeg ..

Een paar dingen als voorbeeld op de rit zetten, zodat we dit gezever over,
dat mag niet, dat mag wel, in 40 posts nu eens kunnen laten varen..

Het kost me minder tijd om dat 1 keer goed te regelen dan iedere keer de 40
posts door te nemen, dus dat is wat mij betreft .. time well spend .. (
daarbij gaan we bieren,  dus dat is ook goed .. )

Als ik zo vrij mag zijn om dan een paar vrijwilligers aan te wijzen ?  Onze
eigen NLNOG BoFH, Dave ( als straf voor het shameless pluggen van de topic
ter reclame voor ISP Karting event met bitterballen..), MarcoH, JP v. B en
ikzelf zei de gek ..
Verdere toevoegingen van echte vrijwilligers zijn uiteraard van harte welkom
en kunnen zich aanmelden ..

Rest mij te zeggen :   /Flame on

Met vriendelijke groeten,

Erik Bais

-------- I S - I N T E R N E D - S E R V I C E S - B V --------
domeinregistratie - webhosting - colocating - dedicated servers
www.is.nl         -        info at is.nl       -    T: 0299-476185
Gorslaan 18       -         1441 RG         -         Purmerend