[Nlnog] Can a Customer take their IP's with them? (Court says yes!)

Alex Bik alex at bit.nl
Tue Jun 29 07:50:18 UTC 2004

On Tue, 29 Jun 2004, Arjan wrote:

> Je denkt nu alleen in colo oid, maar what about klanten die een /24 hebben
> en deze in hun kantoornetwerk gebruiken.

Die kunnen dat netwerk zonder problemen omnummeren. Been there, done
that.

> "Sorry, maar ik moet dan 250 machines omconfigureren, we maken gebruik van
> trust-relaties op basis van IP adres, etc."

Als je het zo bekijkt zou je ook over moeten kunnen stappen van GSM
aanbieder zonder je SIMM kaart te vervangen. Wij hebben bij BIT namelijk
om veiligheidsredenen alle SIMM kaarten in de toestellen vastgelijmd
met secondenlijm.

Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE